CONTENT ABONNEMENT
WAAROM EEN CONTENT ABONNEMENT?
Een goedlopende website heeft natuurlijk veel content. Content op je website is van belang. Het zorgt ervoor dat mensen je kunnen vinden op de grote zoekmachines zoals Google. Het zorgt er daarnaast ook voor dat je de concurrentie een stapje voor bent:
“Je kan jezelf onderscheiden door middel van het vormgeven van jouw website met mooie verhalen die waarde toevoegen aan het product”.
Als je zelf geen ervaring hebt met content marketing is dat geen probleem. Er zijn vele aanbieders van content en het komt in verschillende vormen. Denk blogs of artikelen over verschillende onderwerpen. Het ligt er maar net aan wat je voorkeur is. Maar wat als je elke dag of week een prachtig nieuw artikel op je blog hebt zonder daar opdracht voor te geven? Dat kan, met een content abonnement.
1. Up-to-date content
2. Zet klanten om in fans en bouw een community
3. Creëer waarde, boost je marketing en verdubbel je omzet
4. Organisch groeien door storytelling
5. Vast tarief per maand
6. Bereik je doelgroep effectief
7. Vergroot je bereik
8. Van A tot Z geregeld
9. Gestructureerd en consistent
10. Groeiende naamsbekendheid
Onderstaande vind je wat content voorbeelden die we voor klanten hebben geschreven.
WELKE CONTENT ABONNEMENT KIES JIJ?
5 Artikelen van 500 woorden
Creatieve en unieke content
Hoge kwaliteit
2 revisions
10 Artikelen van 500 woorden of
5 artikelen van 1000 woorden
Creatieve en unieke content
Hoge kwaliteit
3 revisions
HUISSTIJL ABONNEMENT
WAAROM EEN HUISSTIJL ABONNEMENT?
Onderstaande vind je wat voorbeelden die we voor klanten hebben gemaakt
WELKE VORMGEVING ABONNEMENT KIES JIJ?
COMBI ABONNEMENT
WAAROM EEN COMBI ABONNEMENT?
Onderstaande vind je wat voorbeelden die we voor klanten hebben gemaakt
WELKE COMBI ABONNEMENT KIES JIJ?
Combi Abonnement
WEBSITE ABONNEMENT
WAAROM EEN WEBSITE ABONNEMENT?
Onderstaande vind je wat voorbeelden van websites.
WELKE HUUR WEBSITE ABONNEMENT KIES JIJ?
MARKETING ABONNEMENT
WAAROM EEN MARKETING ABONNEMENT?
WELKE MARKETING ABONNEMENT KIES JIJ?